loading
offline
uberdemdi
14. Temmuz 2018`da kayıt oldu!
27. Ocak`da Habbolar'a giriş yaptı
HL Kredi: 1822 Habbolar Kredi

Bir şeyler yazabilmek için Habbolar`a giriş yapman gerekir!

(Habbolar`da oturumun yoksa eğer burda kayıt olabilirsin)

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok
  • uberdemdi 7 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 27. Ocak`da

      Yeni elçileriniz hayırlı olsun

    • 27. Ocak`da

      Bu arada elçi seciminde demiştim boşa başvurmayın belli diye

    • 27. Ocak`da

      Dersiniz abe ultra toksit insanlardan ayrılmak valla iyi oluo

    • 27. Ocak`da

      Beyler hala Habbo oynuyor musunuzz la valla bırakın gençleştim resmen

    • 30. Ekim`da

      GELSİN MAZOT BENZİN GELSİN BOR MADENLERİ..

    • 30. Ekim`da

      KULLANABİLİCEZ DAHA GÜÇLÜ TÜRKİYE İCİN YARINLAR İCİN

    • 30. Ekim`da

      ARTIK LOZAN BİTTİ 101. YILIMIZDA BİZİ KİSME BÖLEMEYECEK ARTI KAKYNAKLARIMIZ

  • uberdemdi bir habere yorum yazdı (Habbo`da Kasım 2023: Neler Var?)

    27. Ekim`da

    işte çöps toplama merkezi.. LTD KIYAFET EN FAZLA YILDA 1X GELMELİYDİ..

  • uberdemdi 3 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 5. Ekim`da

      infobüs etkinliğinde elci sayısı gelenlerden daha mı fazla olucak acaba..

    • 28. Eylül`da

      keşke oynayan cok oslaydı da değerli olsaydı..

    • 28. Eylül`da

      habbo ekim ayı cok olmasa da bi 3 4 sene önceki kaliteyi hatırlattı

  • uberdemdi bir habere yorum yazdı (Haftanın Karesini Kazananlar! #300)

    11. Eylül`da

    damladivayı dua lipa olan barbi mi secti ak bu ne

  • uberdemdi 15 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 6. Ağustos`da

      Yoo.. şeker değil çikolata demek istedim

    • 5. Ağustos`da

      için değil..

    • 5. Ağustos`da

      ericeksin ama şeker olduğun i

    • 3. Ağustos`da

      Bu üretim en iyi zamanda bile tutmayaxağı belli

    • 3. Ağustos`da

      Ne kıyafet üreten ne puan veren gereksiz mı üretim getiriyor

    • 3. Ağustos`da

      Abi bu habbo hiç ne yapacağını bilmiyor mu ya oyunda adam kalmamış hala

    • 2. Ağustos`da

      Loto danışmanlığı yapmalısın

    • 2. Ağustos`da

      Çilek kokulu kedi helal olsun nasıl 16da 16 bildin

    • 26. Temmuz`da

      Cehennem daha da sıcak

    • 18. Temmuz`da

      Hayırlı olsun barbo

    • 18. Temmuz`da

      Ve tek mutlu olanlar illegalde parayı vuranlar:)

    • 18. Temmuz`da

      Bi kaç seneye tamamen olmasada bizim server kapanır

    • 18. Temmuz`da

      Digeride lgbt üzerine çok gidilmesi

    • 18. Temmuz`da

      Biri nft üzerine çok gidilmesi (nftye ayrı bı platform yapacaklardı )

    • 18. Temmuz`da

      Kimse katılmasada öyle değil desende bu oyunu en çok bitiren şey

  • uberdemdi bir habere yorum yazdı (1 Yeni Kıyafet Bulundu!)

    15. Temmuz`da

    @damlaDiva 44,49 dolara NFT halinde Alabilirsin

  • uberdemdi 6 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 10. Temmuz`da

      BAHİS HARAMDIR

    • 2. Temmuz`da

      Hiç umrumda değil ama Hk da 2. Olan kişi sadece bayrak sallıyor diye mi?

    • 27. Haziran`da

      Başındaki elemanların ellerindeki şeyi yükseltileri bı bilgi alanı sadece

    • 27. Haziran`da

      İçin hariç kim oradaki fiyatlara göre takas yapıyor ki

    • 27. Haziran`da

      Kardeşim fiyata niye takilionki altındaki yorumları okumak için ve bakmak

    • 26. Haziran`da

      Mehmetsıtarkın yan hesabı

  • Online (5/41)

    yükleniyor... yükleniyor...