+ + + Habbo'nun Unity sürümünün sorunlarından dolayı Altın Ördek Ödül Töreni tarih değişiklikleri olmuştur. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız! + + +​

loading
VIPoffline
simge_396
20. Ocak 2019`da kayıt oldu!
19. Ocak`da Habbolar'a giriş yaptı
HL Kredi: 1238 Habbolar Kredi

Bir şeyler yazabilmek için Habbolar`a giriş yapman gerekir!

(Habbolar`da oturumun yoksa eğer burda kayıt olabilirsin)

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok
  • simge_396 3 kere Haber yorumladı

  • simge_396 3 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 26. Aralık`da

      tamamdır girdim teşekkürler ||

    • 26. Aralık`da

      denedimde bağlanılmıyo denmişti bana

    • 26. Aralık`da

      betaya hala faceden girilmiyo mu

  • simge_396 7 kere Haber yorumladı

    • Haftanın Karesini Kazananlar! #195

      25. Aralık`da

      hepsi tam rozetine göre çok iyi olmyşş

    • Yeni Kıyafetler Bulundu!

      25. Aralık`da

      toplu saç hiç fena değil :D

    • HABBO 2020: AÇIK BETA KILAVUZU

      19. Aralık`da

      betaya neden face den giremiyoruz? faceden girenler üvey mi hesap bitti mi yansın mı bari normale falan geçirme şansımız olsun bu ne

    • Yeni Kıyafetler Bulundu!

      18. Aralık`da

      elbiseler ve bot hoşuma gaçtı :D alabilirim

    • [Habbolar.com] Black Lives Matter

      17. Aralık`da

      çok uğraştırdı ama sonunda aldım rozeti :D oyunlarda hiçbir sıkıntı yok kendi beceriksizliğimdi o kadar geçemedim .dd oda çok güzeldi oyunda biraz hızlı olmanız gerektiği için bi tık zordu :D 2.bölümdede 2 kişi olması güzeldi sıra yoktu ama hızlı bitmesi açısından iyi bişeydi yönetici ve yetkililer çok destekçi ve yardımcı oldular teşekkürler hepsine || haber için teşekkürlerrr |||

    • OCAK 2021 - Geri Dönen Oda Paketleri

      15. Aralık`da

      yani paketler güzel ama daha 1 yıl geçmeden gelmesi içindekilerinin değerini düşürüyo cidden saklayanlara yazık oldu tüm odayı almayı düşünmüyorum ama içindeki beğendiğim bikaç şeyi c shoptan pazardan falan alırım

    • [Habbolar.com] Tony Stark

      11. Aralık`da

      ağğ kapanmışş :<< rozeti çok istiyordum kaçırdığıma üzüldüm

  • simge_396 12 kere Mobi yorumladı

  • simge_396 9 kere Haber yorumladı

  • simge_396 bir seviye yükseldi!

    26. Ekim`da

    zur
    bir seviye daha yükseldi: Yorumlama Seviyesi: 6 Seviye: 7 !

  • simge_396 5 kere Haber yorumladı

    • Mağaza Kısmı Güncellendi!

      26. Ekim`da

      hc satan arkadaşlar artık o işi bırakabiliriz oyun içinde c kazanmanın başka yolları lazım zira bunu denerseniz dahada zararda olursunuz değmez anam değmez şimdi bişey derdimde küfür etmek istemiyorum herkesin aklından geçenle aynı olduğu içinde yorum yapmıyorum güncellemeden sonra muhtemelen bırakıcaklar arasında olucam

    • Yeni Nadire Temizlikçinin Kum Saati!

      24. Ekim`da

      nadire çok güzel || rozetide çok iyi ama tr de mobiler her zaman düşüyo :(( bikaç haftaya pazardan alırım

    • BC YER PLANI DÜZENLEYİCİSİ HAKKINDA!

      24. Ekim`da

      oyunu bırakın desenizde olurdu direk ya uğraşmasaydınız bu kadar

    • Habbo 2020 - BETA

      21. Ekim`da

      takas kalkarsa c shoplar olmıycak takas odaları olmayacak şirketler olmayacak çeşitli etkinlikler oyunlar olmayacak ee habbonun oynanacak nesi kaldı ?

    • Açık Plan Zemin Düzenleyicisinde Değişiklik!

      21. Ekim`da

      bir zemin planı düzenledik diye tüm odanın kapatılması kadar saçma birşey yok cidden bu ne ya

  • Online (6/26)

    yükleniyor... yükleniyor...