+ + + Habbo'nun Unity sürümünün sorunlarından dolayı Altın Ördek Ödül Töreni tarih değişiklikleri olmuştur. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız! + + +​

loading
VIPoffline
hamza028
25. Eylül 2019`da kayıt oldu!
13. Kasım`da Habbolar'a giriş yaptı
HL Kredi: 170 Habbolar Kredi
Bu kullanıcı BANLI

Bir şeyler yazabilmek için Habbolar`a giriş yapman gerekir!

(Habbolar`da oturumun yoksa eğer burda kayıt olabilirsin)

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok

bu kategoride kimse yok
  • şük @ hamza028 Defter yazısı!

    13. Kasım`da

    keşbiş olsun reis

  • hamza028 29 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 13. Kasım`da

      Ben daha senin oldugun oyunu oynamam

    • 13. Kasım`da

      Retro otellerde adalet daha saglam valla

    • 13. Kasım`da

      Tamam tolga oyna oyununu

    • 13. Kasım`da

      Ne işe yarıyosun sen

    • 13. Kasım`da

      Görmedjm diyosun

    • 13. Kasım`da

      Olaydan sonra geliyosun

    • 13. Kasım`da

      Kardeşim sen zaten odalarda durmuyosun

    • 13. Kasım`da

      Muteliler

    • 13. Kasım`da

      Aynen

    • 13. Kasım`da

      Görmedim diyosun

    • 13. Kasım`da

      Millet kufur ediyor

    • 13. Kasım`da

      Mute attın

    • 13. Kasım`da

      Tolga biseu demeden

    • 13. Kasım`da

      Bana

    • 13. Kasım`da

      Işlem yaptın

    • 13. Kasım`da

      Kufur etmeden

    • 13. Kasım`da

      Retro oynayın arkadaşlar

    • 13. Kasım`da

      Tugceye bisey desek mute

    • 13. Kasım`da

      İşlem yapmaz

    • 13. Kasım`da

      Odada insanlar kufur ediyor

    • 13. Kasım`da

      Tolgagf kadar karaktersiz biri yok

    • 13. Kasım`da

      torpilin yoksa bu oyunda bir hiçsindir

    • 13. Kasım`da

      habbo torpil oyunudur gençler

    • 13. Kasım`da

      İSMDF

    • 13. Kasım`da

      tm ayşegül sen görmüşssün haberde görüp napcaksın

    • 10. Kasım`da

      çöp oyundan engellenseler ne olur

    • 10. Kasım`da

      oyunu takma fazla hacim ahahahha

    • 10. Kasım`da

      egoist

    • 10. Kasım`da

      Gelir mi lan egıist stafflar

  • hamza028 bir seviye yükseldi!

    10. Kasım`da

    zur
    bir seviye daha yükseldi: Sohbet Seviyesi: 6 Seviye: 7 !

  • hamza028 6 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 9. Kasım`da

      Selam çöp habbonun iyi oyuncularu ...

    • 5. Kasım`da

      Çöp oldu oyun aktiflik tabi azalıcak .

    • 3. Kasım`da

      Tebrik ederim ama kendi açtıkları oyunları kendileri oynarlar artık .

    • 3. Kasım`da

      Oyuncular oyunu bırakacak zaten güncellemeden sonra maw olanları

    • 3. Kasım`da

      Bulamazsın bu fiyata :D

    • 3. Kasım`da

      Güzel tam bırakacagım zaman geliyor

  • [list] [*][b]Bende güncellemeden sonra bırakıcam .d Parayı veren , düdüğü çalar havasına girdi oyun [...]

  • hamza028 5 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 2. Kasım`da

    • 2. Kasım`da

      Selam kızlar

    • 2. Kasım`da

    • 2. Kasım`da

    • 2. Kasım`da

      Oyunu bırakıcaz zaten 2 aya ne gerek var nadire toplamaya :D

  • hamza028 Forum`da bir konuyu yorumladı (Birdahaki ay gelecek ltd ile ilgili ne düşünüyorsunuz)

    2. Kasım`da

    [color=#FF0000][b]Oyunu 1 aya bırakacagım için umrumda degil D:[/b][/color]

  • Online (9/66)

    yükleniyor... yükleniyor...