loading
VIPoffline
0Recoo
25. Mart`da kayıt oldu!
18. Aralık`da Habbolar'a giriş yaptı
HL Kredi: 799 Habbolar Kredi

Bir şeyler yazabilmek için Habbolar`a giriş yapman gerekir!

(Habbolar`da oturumun yoksa eğer burda kayıt olabilirsin)

bu kategoride kimse yok

  • 0Recoo 10 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 18. Aralık`da

      Sınav ne yeniyo mu

    • 18. Aralık`da

      Güncelle javayı ilker

    • 18. Aralık`da

      Ama bildiğimiz çöööööööööööp

    • 18. Aralık`da

      Algı falanda yaratmıyorum

    • 18. Aralık`da

      çöp oldu oyun çöpp

    • 18. Aralık`da

      Olur

    • 18. Aralık`da

      HK mı

    • 18. Aralık`da

      Buyr

    • 18. Aralık`da

      Her şey büyük büyük

    • 18. Aralık`da

      Aynen öyle

  • 0Recoo 3 kere saygı duydu

  • 0Recoo 64 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 18. Aralık`da

      oyun gg olmuş olm

    • 17. Aralık`da

      Ben normal habboya devamke

    • 17. Aralık`da

      Oyun gg tam bırakma aşamasına gelmiş

    • 17. Aralık`da

      20 Levelim.

    • 17. Aralık`da

      Kısa açıklama Rozetler GG

    • 17. Aralık`da

      Artık başarı puanı yok :(

    • 17. Aralık`da

      KlüpNX e girdim Lan bu ne olummmmm

    • 17. Aralık`da

      İki saatir bas bas bağırıyorsunuz ya

    • 17. Aralık`da

      ÖRDEĞE TIKLAMAYI DENEYİN Bİ KARA CAHİLLER

    • 17. Aralık`da

      Odalara girilmiyor

    • 17. Aralık`da

      Alışamam ben buna

    • 17. Aralık`da

      Bu ne olum ya

    • 17. Aralık`da

      Bene kasma yok da

    • 17. Aralık`da

      Çöktü

    • 17. Aralık`da

      Kanka bu ne ohaaaaaaa

    • 17. Aralık`da

      Olum çok yabacnı oha

    • 17. Aralık`da

      19 Level :D

    • 17. Aralık`da

      Easy

    • 17. Aralık`da

      Ahahahahh girdim

    • 17. Aralık`da

      hadi lan ordan

    • 17. Aralık`da

      Puan kaç senin ercan

    • 17. Aralık`da

      :d

    • 17. Aralık`da

      OHA AÇILDI

    • 17. Aralık`da

      :D

    • 17. Aralık`da

      Banladı tolga

    • 17. Aralık`da

      Tolga sana dedim demi ben @TolgaGF

    • 17. Aralık`da

      Sen ddos ne demek biliyor musun toxic

    • 17. Aralık`da

      Salak salak spam atmazlaresa çökmez

    • 17. Aralık`da

      Tolga banlasana aga görmüyor musun sen @TolgaGF

    • 17. Aralık`da

      Lan yapmasanaaa

    • 17. Aralık`da

      Senin o enter tuşunu sökerim ama

    • 17. Aralık`da

      Lan yapma yapma

    • 17. Aralık`da

      Hala meydan veriyorsun bu veletlere

    • 17. Aralık`da

      Tolga site kasıyor farkında mısın

    • 17. Aralık`da

      Allah allah

    • 17. Aralık`da

      Ya salak mısın çocuk

    • 17. Aralık`da

      İnsanın özgür hür iradesi ister oynar ister oynamaz

    • 17. Aralık`da

      Yasak değil sallama

    • 17. Aralık`da

      İstanbul bunu sevmediç

    • 17. Aralık`da

      Bıcı bıcı mı yapıcan sen dalinle agugugugug uwqruoouwq

    • 17. Aralık`da

      bruh

    • 17. Aralık`da

      Poponuzdan element uydurmayın

    • 17. Aralık`da

      Adobe Flashı kapattı Adobe iflas etmedi

    • 17. Aralık`da

      @mitrel yazdı yazdı :d

    • 17. Aralık`da

      @mitrel komik misin sen

    • 17. Aralık`da

      3d

    • 17. Aralık`da

      oyunskor unity artık

    • 17. Aralık`da

      :Dd

    • 17. Aralık`da

      eko çıldırdı

    • 17. Aralık`da

      AZ ŞİRKET ÖZ ŞİRKET.

    • 17. Aralık`da

      Ne gibi haci @TolgaGF

    • 17. Aralık`da

      Şirketler bu yamadan sonra gg zaten

    • 17. Aralık`da

      Kaç c

    • 17. Aralık`da

      Kasa mı

    • 17. Aralık`da

      @TolgaGF haci bu lvl sistemindeki c ler verilir mi direkt olarak

    • 17. Aralık`da

      o/ İstanbul

    • 17. Aralık`da

      Tolga askerligi nerde yaptın haci :D

    • 17. Aralık`da

      Taner git işine çocuk

    • 17. Aralık`da

      Gelmez kanka

    • 17. Aralık`da

      En sonunda küfürü yersiniz

    • 17. Aralık`da

      Yalan yanlış laf konuşmayın

    • 17. Aralık`da

      Bu samira ateş mi

    • 17. Aralık`da

      Hoş buldum kanka :d

    • 17. Aralık`da

      Beta geldimi

  • 0Recoo 3 kere saygı duydu

  • 0Recoo 14 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 16. Aralık`da

      :D

    • 16. Aralık`da

      Doğrudur :D

    • 16. Aralık`da

      Yani tabi o mesele ayrı ün olayı tanınma olayı biraz ona bağlı :)

    • 16. Aralık`da

      He sen ün den bahsediyorsun :D

    • 16. Aralık`da

      O oyun p2w değildir.

    • 16. Aralık`da

      Para karşılığı alınabilen oyun içi para birimini eğer oyundank kazanırsan

    • 16. Aralık`da

      Yo yanlış anlamam estafurullah

    • 16. Aralık`da

      p2w değil oyun :) Parası olan sadece ekstra c alıyor o kadar

    • 16. Aralık`da

      @cigdem732 Sevindim anladığına :d

    • 16. Aralık`da

      @_itachi_ Aynen öyle

    • 16. Aralık`da

      YouTube de ki videoda kaç kişi gördün beta'da :D

    • 16. Aralık`da

      Yani 5 insanın 4 ü betaya giremiyor :)

    • 16. Aralık`da

      Beta için seçilen oyuncular betaya girebiliyor bunlarda sınırlı oyuncular

    • 16. Aralık`da

      Forum'a yazdım @cigdem732

  • 0Recoo Forum`da bir konuyu yorumladı (habbo beta)

    16. Aralık`da

    Bunu bilmiyorum ama bildiğim tek şey betaya belirli oyuncular erişebiliyor yani buda diğer otellerde[...]

  • 0Recoo 13 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 16. Aralık`da

      Size karşıt bir lafım veya her hangi bir şekilde bir cümlem olmadı siz nasl

    • 16. Aralık`da

      O da öğrenmiş oldu

    • 16. Aralık`da

      Bilmemek değil öğrenmemek ayıp derler bende ona açık bir üslupla anlattım

    • 16. Aralık`da

      Bende ona anlattım mevzuyu nedir bu telaş :D?

    • 16. Aralık`da

      Dostum az önceki bi arkadaş zannetti ki her puan için aynı sınır

    • 16. Aralık`da

      Böyle bir şey yapmasınlar diye söyledim

    • 16. Aralık`da

      @_itachi_ nin dediği gibi

    • 16. Aralık`da

      Ve bende ona söyledim

    • 16. Aralık`da

      Bunu bilmeyende var dostum

    • 16. Aralık`da

      @opgu selam hg

    • 16. Aralık`da

      Yani Belli bir levelden sonra o kadar kolay değil lvl atlamak

    • 16. Aralık`da

      Lazımsa 16 lvl için bu sınır 1600 oluyor

    • 16. Aralık`da

      LvL atladıkca LvL tüpünüzün sınırı da artıyor atıyorum 15 LvL için 1500 xp

  • Online (3/48)

    yükleniyor... yükleniyor...