+ + + Habbo'nun Unity sürümünün sorunlarından dolayı Altın Ördek Ödül Töreni tarih değişiklikleri olmuştur. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız! + + +​

loading
VIPoffline
.MorningStar.
3. Aralık 2019`da kayıt oldu!
3 gün önce Habbolar'a giriş yaptı
HL Kredi: 469 Habbolar Kredi

Bir şeyler yazabilmek için Habbolar`a giriş yapman gerekir!

(Habbolar`da oturumun yoksa eğer burda kayıt olabilirsin)

bu kategoride kimse yok
  • .MorningStar. bir habere yorum yazdı ([Habbolar.com] Milli Piyango Sonuçları!)

    3. Ocak`da

    Kazanan herkese hayırlı olsun @aysenur2173 @Ali_4242 @AHMETSTARSYT. @elifısparta @senemagrc @lordabdllah @:=:ZAFER:=: @.GameMasTeR @Emreogz. @Vioncy

  • .MorningStar. 4 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 30. Aralık`da

      Arkadaşım ne yapalım ya ?

    • 30. Aralık`da

      TETEME MAAŞ VAKTİ HAYDİ GALLLL

    • 30. Aralık`da

      TTM MAAŞ VAKTİ ÇABUK GALLLLLLLLLLLLLLLL

    • 20. Aralık`da

      tolga bey benide eklesen yılın fotoğrafçısına ?

  • .MorningStar. Forum`da bir konu acti (Habbo 2020 Beta Sevenler !!!)

    18. Aralık`da

  • .MorningStar. 106 kere Sohbet-Odasın`a yazdı

    • 17. Aralık`da

      ESKİ HESAPLARIN BANI KALKTI MI

    • 17. Aralık`da

      34c çekicem vergiden kalan 6c ????

    • 17. Aralık`da

      vergi yiyor hepsini

    • 17. Aralık`da

      olm kasamda ki parayı çekersem 6c kalıcak bana

    • 17. Aralık`da

      alamıyorum

    • 17. Aralık`da

      34c geldi

    • 17. Aralık`da

      yazık yaa

    • 17. Aralık`da

      habbo: bakımdayken kredilerinizi cukkaladık k.b |

    • 17. Aralık`da

      Reddit: ilker -1

    • 17. Aralık`da

      ben duş alıcam beyler kalbimdesiniz sizler |||

    • 17. Aralık`da

      yapanlar aday olamıyor

    • 17. Aralık`da

      abi 2009'luk banlanmış hesabım var açın onu

    • 17. Aralık`da

      abi 2009'luk banlanmış hesabım var açın onu ,

    • 17. Aralık`da

      ?

    • 17. Aralık`da

      habbo: bakım ücreti aldık k.b

    • 17. Aralık`da

      Habbo: Bakım ücreti aldık abe kusura bakma abe

    • 17. Aralık`da

      Habbo: Abe bakımdayken hesapları sildik yeniden başla

    • 17. Aralık`da

      trolleyenleri banlayın abi chat nefes alsın

    • 17. Aralık`da

      ne söyledim sana

    • 17. Aralık`da

      @0Recoo heeee

    • 17. Aralık`da

      bi banyo yapıcam yaa

    • 17. Aralık`da

      yotobe

    • 17. Aralık`da

      :d

    • 17. Aralık`da

      en kral kılap penguen

    • 17. Aralık`da

      HOTEL SURFEYS

    • 17. Aralık`da

      CARTON NETWORK.COM.TR |

    • 17. Aralık`da

      oooooo erdem sen ne yapıyon aga ne oluyo aga

    • 17. Aralık`da

      O NEY GARDAŞ YARISINI BANA VER !!!

    • 17. Aralık`da

      as

    • 17. Aralık`da

      @TolgaGF Yılın fotoğrafçısı adaylığımı gösterirmisin

    • 17. Aralık`da

      Yılın fotoğrafçısı adaylığımı seçermisin

    • 17. Aralık`da

      @TolgaGF Yılın fotoğrafçısına aday gösterirmisin

    • 17. Aralık`da

      @TolgaGF yılın fotoğrafçısına adaylığımı gösterirmisin beni

    • 17. Aralık`da

      @TolgaGF abi beni yılın fotoğtrafçısı adaylığına gösterirmisin

    • 17. Aralık`da

      https://habbolar.com/user/TolgaGF/

    • 17. Aralık`da

      https://habbolar.com/user/TolgaGF/

    • 17. Aralık`da

      as sen geldin

    • 17. Aralık`da

      benim 33 piyango biletim var oglim

    • 17. Aralık`da

      tta ne ?

    • 17. Aralık`da

      ilker sunucu açmış çocuk kaynıyor. Bide habire küfr ediyor bunlara gülüyor

    • 17. Aralık`da

      flash geçen senede kalkıyordu hani

    • 17. Aralık`da

      hani istanbul

    • 17. Aralık`da

      nasılsın

    • 17. Aralık`da

      İstanbul baba ne yapıyon

    • 17. Aralık`da

      Tolga abide ne envanter vardır varya üffff

    • 17. Aralık`da

      2001'liyim lan ben

    • 17. Aralık`da

      Tolga bey mesleğiniz var mı başka

    • 17. Aralık`da

      abi 28 yaşında sen ne bu işimi yapıyon :)

    • 17. Aralık`da

      tolga knk yaşın kaç ?

    • 17. Aralık`da

      28 mi ?

    • 17. Aralık`da

      tolganın yaşını bilen var mı ?

    • 17. Aralık`da

      anılda ekipten abi yaaa

    • 17. Aralık`da

      elçi olsam site açmak zorundamıyım tolga ?

    • 17. Aralık`da

      Ben elçi olsaydım oyuncular için site açmak zorundamıyım ?

    • 17. Aralık`da

      aday seçilmek isterim

    • 17. Aralık`da

      çok istiyorum aday olmak lütfen

    • 17. Aralık`da

      tolgagf aday seçiyorsa ben zor aday olurum :)

    • 17. Aralık`da

      altın ördeklere nasıl aday olunuyor

    • 17. Aralık`da

      1 level geçtikten sonra cebe 1k cukkalancak

    • 17. Aralık`da

      as yiğitim

    • 17. Aralık`da

      dolandırılma riski 0 olur

    • 17. Aralık`da

      takas kapansa iyi olur ama kapanmaz

    • 17. Aralık`da

      beta gelince yeşil buton olucak

    • 17. Aralık`da

      .coa

    • 17. Aralık`da

      tamam o zaman beta geliyor

    • 17. Aralık`da

      takas bence full kapansın çünkü dolandırılma oluyor

    • 17. Aralık`da

      bakım varsa beta geliyor o zaman ?

    • 17. Aralık`da

      tolga

    • 17. Aralık`da

      Bakım mı var ?

    • 17. Aralık`da

      Hacılar bakım arası mı ?

    • 16. Aralık`da

      Selam

    • 16. Aralık`da

      rahat rahat

    • 16. Aralık`da

      bende açılıyor

    • 16. Aralık`da

      beta yarına kaldı

    • 16. Aralık`da

      Habbo için katil olucaklar belli oldu :d

    • 16. Aralık`da

      gir ve oyna !

    • 16. Aralık`da

      bu link beta

    • 16. Aralık`da

      https://sandbox.habbo.com/registration

    • 16. Aralık`da

      yine mi 1 saat

    • 16. Aralık`da

      gelmez yaww

    • 16. Aralık`da

      pazarı bomboş

    • 16. Aralık`da

      BEN FOTO ALDIM

    • 16. Aralık`da

      exploer çalışır mı olm

    • 16. Aralık`da

      3d oyun açılırsa habboda açılır

    • 16. Aralık`da

      hadi artık yaa

    • 16. Aralık`da

      :d

    • 16. Aralık`da

      :

    • 16. Aralık`da

      BETA BUTON

    • 16. Aralık`da

      AHA GELDİ BEYA BUTON

    • 16. Aralık`da

      tm sizler bayağ uğraşacaksınız

    • 16. Aralık`da

      test edin 3d oyunlara giriyor mu pc'niz

    • 16. Aralık`da

      unity sadece taban

    • 16. Aralık`da

      .comda herşey değersiz lan

    • 16. Aralık`da

      javalarnızı güncelleyin beyler

    • 16. Aralık`da

      0 olursa gelicem beta hadi sözüm olsun

    • 16. Aralık`da

      ben ona göre konuşuyorum

    • 16. Aralık`da

      Dün burda haber yapıldı 48 saat sonra geliceğine dair

    • 16. Aralık`da

      48 Saat tamamlanıyor

    • 16. Aralık`da

      ben

    • 16. Aralık`da

      Habbo Beta 2020 Saat 16:00

    • 16. Aralık`da

      :00

    • 16. Aralık`da

      16

    • 16. Aralık`da

      Oyun kötüleşiyor ama iyi tarafıda var

    • 16. Aralık`da

      tolgagf konuşma yaptı geçen ay

    • 16. Aralık`da

      şirketler durucak dostlar

    • 16. Aralık`da

      :)

  • .MorningStar. Forum`da bir konuyu yorumladı (Nadireler Neden Düşüyor?)

    16. Aralık`da

    Ben istediğim için 

  • .MorningStar. Sohbet-Odasın`a yazdı

    16. Aralık`da

    beta gelicek mi

  • .MorningStar. bir habere yorum yazdı (HABBO 2020 BETA UYARISI)

    15. Aralık`da

    Habbo'nun ölümüne son 48 saat kaldı !

  • Online (13/161)

    yükleniyor... yükleniyor...