loading

[Habbolar.com] Wired Enstitüsü

Yol Haritası

Saat 19:32 - 21.01.2020

1727 Görüntülenme

Merhaba Habbolar

Sizlere fan sitemiz tarafından açılan ''Wired Enstitüsü'' adlı oyunun yol haritasını göstereceğim.


Oda Bilgileri

Oda Sahibi ve Tasarımcısı: Anı[email protected]

Oda Adı: [Habbolar.com] Wired Enstitüsü

Odaya gitmek için tıklayabilirsiniz.


1.Adım

Amacınız kırmızı ile işaretlenen kolu çekmektir, kolu çektiğinizde ışınlayıcıya ışınlanacaksınız.

2.Adım

Işını kullanınız, diğer odaya ışınlanacaksınız.


2.Oda

Oda Sahibi ve Tasarımcısı: Anı[email protected]


3.Adım

Kırmızı ile gösterilen yolu takip ederek turuncu yıldız ile gösterilen kapıya basınız.

EK1:
Eğer yeşil karoya basmadan geçerseniz elenirsiniz.

Örnek

4.Adım

Işınlayıcıyı kullanınız,diğer odaya geçeceksiniz.


3.Oda

Oda Sahibi ve Tasarımcısı: Anı[email protected]


5.Adım

Kırmızı ile işaretlenmiş bot size bazı sorular soracaktır, sorulara cevap veriniz.
Soruların cevapları doğru oldukça
mavi ile işaretlenen küreler yanacaktır.


Sorular

1.Soru: Kaç tane wired kategorisi vardır?
Cevap: 4

2.Soru: Belirlenen Zamanda'nın tetiklenmesi için ne gerekir?
Cevap: Düzenekli Efekt: Sayaç Sıfırlama

3.Soru: Bir kelime ve ya sözcük söyleyince tetiklenen wred nedir?
Cevap: Düzenekli Tetikleyici: Kullanıcı Anahtar Kelimeyi Söyledi

6.Adım

Işınlayıcıyı kullanınız, rozetiniz envanterinize eklenecektir.

Sahip Olacağınız Rozet


Maze hakkındaki düşüncelerinizi yorum kısmında paylaşmayı unutmayınız.

Habbolar.com ƒ Kalbinizin Dostu


Yorum yaz! ?

Bu haber 2 ay veya daha öncesinden yazildiği için bu habere yorum yapamazsin!
    öne çıkan yorumlar
  • ._Natalie_.

    21. Ocak`da

    Rozet gözalıcı gold wired bayıldım? Odalar olması gerektiği gibi wired üzerinden yapılarak bilgilendirici ve eğlenceli oyunlarıyla 4/4 olmuş?? Ne eksik ne fazla tamtamına yerinde bir maze ellerine sağlık??‍??

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    Haberde cok guzel olmus,gifli ve aciklayici olmus Haber icin tebrikler @Marten.. , Harika odalar icinde sana tebrikler @Anı[email protected] ?

  • Yeni wiredciler arıyorum.! Muhteşem bir rozet hediyeli hemde... :)

  • yorumlar
  • .coolahmet.

    25. Ocak`da

    Kısa bir ara sonra bir haberde yorum yaptığım için mutluyum. Ben Wired çok iyi bilen biri değilim. BU konuda gerçekten çok başarılı insanlar var. Vakit harcayarak olacak bir şey. Bu güne kadar ben fazla uğraşmadığım için Wired konusunda geride kaldım. Fakat oyun hoşuma gitti. Rozet de altın olduğu için girip oynadım. Güzel bir rozet. Sizin de almanızı öneririm.

  • superabeylo

    24. Ocak`da

    Rozet muhteşem

  • alaraloveee

    24. Ocak`da

    Odayı beğendim mantığı da beğendim rozeti de beğendim güzel olmuş :D

  • intiqam2344

    24. Ocak`da

    Rozet efsane

  • intiqam2344

    24. Ocak`da

    3.odada süre fazla olmus gibime geldi

  • intiqam2344

    24. Ocak`da

    Odalar güzeldi .

  • [email protected]

    24. Ocak`da

    Rozetin altın olması çok iyi olmuş.

  • furkancafe

    24. Ocak`da

    30 saniye yetersiz olmuş.

  • denisa64

    23. Ocak`da

    rozeti çok tatlı

  • TavukPilav1star

    23. Ocak`da

    daha çok wredli maze isteriz gerçekten çok eğlenceli

  • Deniz_Cyrus

    23. Ocak`da

    yapıyosunuz bu işi habbolar.com

  • Jackuble

    22. Ocak`da

    güzel

  • rosalie249

    22. Ocak`da

    rozeti çok beğendim :)

  • ECE123467890123

    22. Ocak`da

    Odaların her biri etkileyici ve kendine hayran bırakalıcak derecede güzeldi. @Anı[email protected] üstüne kimseyi tanımıyorum.

  • -Cavani

    22. Ocak`da

    @legentpool rozet içinse boş bir oda açalım wired içeren bir rozet verelim o zaman wired mazesi olsun çok saçma bir düşünce

  • x:doğa:x

    22. Ocak`da

    Çok güzel olmuş

  • legentpool

    22. Ocak`da

    @-Cavani ya zaten kimse öğrenmek için girmezki millet rozetin derdinde rozette güzel yani

  • =:tarkan:=

    22. Ocak`da

    Rozetde güzel oda tasarımlarınıda begendim odanın adına yakışır olmuş

  • CanReissss

    22. Ocak`da

    @Anı[email protected] eline emeğine sağlık ❣️

  • DrPepper

    22. Ocak`da

    @Anı[email protected] Anil Bey Rozet seciminiz nokta atis Bravo sizi kutlar yanaklarinizdan öper bide sevgi dolu tokatlarim ?

  • selim483

    21. Ocak`da

    Rozeti sevdim oyunlarda basit duruyor

  • Mayoiness

    21. Ocak`da

    Habboloji yapsa öyle olur böyle olur diyorsunuz da, güzel yapsalar güzel deriz zaten. Aşırı mantıksız bu tür yorumlar.

  • Mayoiness

    21. Ocak`da

    Güzel görünüyor. Rozet mükemmel seçilmiş.

  • damla_srml

    21. Ocak`da

    Maze çok eğlenceliydi oda tasarımı konuyla ilişkin olmuş güzel rozete tek kelimeyle bayıldım✔

  • uberozan--

    21. Ocak`da

    Tasarımlar basit sadece wired odalarını orta derecede buldum. Oyunla wiredle tamamen alakasız daha kapsamlı öğretici ve güzel şeyler yapılabilirdi. Rozeti de orta buldum total 5/3 tebrikler...

  • btl76

    21. Ocak`da

    Rozeti efsaneymiş

  • -Cavani

    21. Ocak`da

    sanırım anlamıyorsun ben ilk odana bir şey demedim ilk odadan sonraki oyunu anlamsız buldum diyorum

  • ercan6

    21. Ocak`da

    @TolgaGF aktif olmayanları cıkarıp yeni mimarlar alabilirsin

  • Robot söylüyor cavani robotun yazdıklarını oku ana odada

  • ahmet5531

    21. Ocak`da

    Haber çok güzel olmuş @Marten.. eline sağlık ?

  • ahmet5531

    21. Ocak`da

    Rozet de güzel seçilmiş beğendim ama @Ketchuup gösterdiği rozetlerden en altta olanda kullanılabilirmiş

  • ahmet5531

    21. Ocak`da

    Tasarımlar basit ama anlamlı bu işi biliyorsun :D

  • ahmet5531

    21. Ocak`da

    Öncelikle tebrikler @Anı[email protected] uzun süredir oynarken bu kadar zevk aldığım bir maze hatırlamıyorum konusu çok iyi olmuş

  • -Cavani

    21. Ocak`da

    Zaten ben ana odayı eleştirmedim ana odadan sonraki odanın oyununu eleştirdim bence orda öğretici bir şey olabilirdi orda direkt geçiyorsun yani pek öğreten bir şey yok

  • doruk,

    21. Ocak`da

    Oda tasarımı çok iyi olmamış ama rozet güzel gözüküyor.

  • @Cavani- Ana odaya girince wired enstitüsünde wiredlerin nasıl çalıştığını daha detaylı anlamak için zemin anahtarını kullanın.Diyor yani konuyla tam alakalı enstitüyle değil çalışmasıyla.

  • ercan6

    21. Ocak`da

    cavani sana sıkaram.

  • Jackuble

    21. Ocak`da

    gayet güzel eline sağlık @Anı[email protected]

  • -Cavani

    21. Ocak`da

    ve nerdeyse her haberde ahmet5531 laf yiyor artık şu hakaretlere bir şey yapılmalı @TolgaGF

  • -Cavani

    21. Ocak`da

    Ayrıca her şey de niye lojiyle kıyaslıyorsunuz eleştiriye saygı duymalısınız ben bir sesimi çıkartsam bana eleştiri çekemiyor diyorsunuz ama bunda hiçbir şey yok beğenmiştir istediğini yazar sanane yani

  • ._Natalie_.

    21. Ocak`da

    Rozet gözalıcı gold wired bayıldım? Odalar olması gerektiği gibi wired üzerinden yapılarak bilgilendirici ve eğlenceli oyunlarıyla 4/4 olmuş?? Ne eksik ne fazla tamtamına yerinde bir maze ellerine sağlık??‍??

  • -Cavani

    21. Ocak`da

    Oda tasarımlarını beğenmedim 2. odanın wired enstitüsünde olması anlamsız bence wiredin nasıl çalıştığını öğrenen bir oda olmalıydı son oyunun ilk sorusu hariç diğer sorular güzel rozetide beğendim

  • ercan6

    21. Ocak`da

    arkadaşlar bakın maymun:

  • mileyceyda

    21. Ocak`da

    durduk yere boş yapman ironi

  • Habbolar-1

    21. Ocak`da

    arkadaşlar bakın maymun:

  • mileyceyda

    21. Ocak`da

    komiksin hemde çok

  • ercan6

    21. Ocak`da

    bakın beyinsiz olduğunun 2.kanıtı ? yazıyor

  • mileyceyda

    21. Ocak`da

  • ercan6

    21. Ocak`da

    tşkr anılcım

  • ercan6

    21. Ocak`da

    bunu ilk deneyeceğim ahmet5531 olsa zaten mileyceyda kendine kullandırdı onu dememe gerek yok

  • ercan6

    21. Ocak`da

    keşke wiredlerde beyinsiz olanlara beyin verme wredi olsa

  • mileyceyda

    21. Ocak`da

    oda tasarımları vaaaov denecek kadar değil ama hoş ve küçük olmaları güzel olmuş. tebrikler @Anı[email protected]

  • mileyceyda

    21. Ocak`da

    rozet konuya çok uygun ve yerinde bir rozet olmuş başka rozet seçilemezdi zaten.

  • Ketchuup

    21. Ocak`da

    Ben rozeti çok beğenmedim daha güzel rozetler kullanılabilirdi CP028 ES85C ES83C NL556 Bunlardan Herhangi Biri Olsa Çok Daha Güzel Olurdu

  • SmashyCube

    21. Ocak`da

    duzenekli tasarimi da harikaydi..

  • Masculinee

    21. Ocak`da

    Rozet berbat

  • bayramg

    21. Ocak`da

    Deniyelim bakalım nasılmış.

  • bayramg

    21. Ocak`da

    Odalara baktım gayet hoş•

  • SmashyCube

    21. Ocak`da

    odalarin tasarimlari harika, ilk oyunda biraz aceleci oldum birkac kere elendim ? ama olsun. 2. oyun ise zaten oldukca kolaydi. rozet harika. tebrikler @Anı[email protected] ! yol haritasi icin tesekkurler @Marten..

  • Ketchuup

    21. Ocak`da

    @ercan6 loji böyle bir oda açamazdı emin ol ?

  • ercan6

    21. Ocak`da

    neyi güzel allah aksına su tasarımın

  • ercan6

    21. Ocak`da

    aynı tasarımlı odaları loji açsa yerin dibine gömmüştünüz

  • ercan6

    21. Ocak`da

    ya şimdi ketçap yalakalık yapma

  • Ketchuup

    21. Ocak`da

    Oda tasarımı gerçekten çok iyidi tüm odaları gerçekten çok beğendim özellikle 2. ve 3. odaya bayildim yol haritasida güzeldi tebrikler @Marten.. @Anı[email protected]

  • Marten..

    21. Ocak`da

    Oda tasarımları çok güzel olmuş, ikinci odadaki wred şeklindeki odayı çok beğendim. Tebrikler @Anı[email protected]

  • ercan6

    21. Ocak`da

    amacı güzel rozet güzel

  • ercan6

    21. Ocak`da

    oyunlara bayıldım

  • ercan6

    21. Ocak`da

    bu oda tasarımları mükemmel değil ama kötü de deil orta seviyede

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    @mahmutberat nasil almadin hacim? Rozet odasina girdiysen almissindir..Bir kontrol ediver.

  • isayusuf

    21. Ocak`da

    Tasarımın konsepti çok güzel olmuş bir wiredin içinde maze yapıyoruz ? Elinize sağlık, rozeti beğendim.

  • Emreogz

    21. Ocak`da

    süper

  • Leylaq

    21. Ocak`da

    rozet çok güzel

  • mahmutberat

    21. Ocak`da

    rozet istiyom :d

  • mahmutberat

    21. Ocak`da

    rozet vermiyo

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    Haberde cok guzel olmus,gifli ve aciklayici olmus Haber icin tebrikler @Marten.. , Harika odalar icinde sana tebrikler @Anı[email protected] ?

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    Konu ve rozet cok iyi,ozellikle rozeti cok begendim,Altin olmasi bile harika ?

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    Oyunlarda gayet zevkli ve eglenceli olmus,cok begendim...Hep ayni tarz oyunlardan degil guzel.Hemde wiredler hakkinda bilgide veriyor.

  • Yeni wiredciler arıyorum.! Muhteşem bir rozet hediyeli hemde... :)

  • TolgaGF

    21. Ocak`da

    Odalar cok guzel olmus,ozellikle koca bir wired odalari cidden iyi basti ve isinla duzeneklerinin yapilmasi muazzam bir fikir.Ana enstitude iyi.Cok begendim. /revision/lates t/scale-to-width-down/340?cb=201301 14180107&path-prefix=en

  • Toplam Yorum: 82

Online (1/37)

yükleniyor... yükleniyor...